onsdag 29 juni 2011

underbart

wow alltså, idag mår jag äntligen mkt bättre än jag har gjort sen förra veckan. Jävla förkylning, gick te doktorn å de kosta 120 riksdaler å så va det inget.
kunde lagt de kronorna på nåt annat.
å jag fick inte mkt jordgubbar i år, attans då...
nästa år ska jag köpa massor...
lägga i frysen för det e så gött med jordgubbskräm mitt i vintern. smaken av sommar...
ja å nu kommer min mamma upp, tänk att ett sms kan få kärringen å ta te kvasten å komma hit.
men när exakt vet ja inte.
ändrade planer, vet inte riktigt va jag ska göra... i sommar.
å sommaren är ju här nu:)
men min resa te min kära syster tar vi längre fram när de fått ordning på torpet å ungen kommit ut. Om de vill då?
Jag har ingen lust å åka dit i röran..
Då stannar ajg hellre hemma. För jag hoppas ändå att de kan bli mysigt å gosigt å det bästa.
igår kom Doria med min födelsedagspresent. Tänk va gla man kan bli:)
Läser ute i skuggan å njuter. Idag är Hampus hos dagmamma, å jag ska ju snart hämta han. För sen ska han inte dit igen förrän nästa tisdag. Blir 5 dagar hemma med mamma.
Å jag får ta det lungt å bara vara.
Idag kommer andreas igen, oj va jag tycker det är skönt, roligt, mysigt...
vi ska äta mat, sen till näset å se alla folk, kanske doppa tårna, sparka lite boll...
Borde ha fika korg med sej dit. Mys mys mys...
så jäkla vackert på näset.
Imorgon kommer gryningen kl 9,30 å kl 14
jösses säger man bara...
undrar om utredningen ens ger nåt?
tror inte det... bara tidsförspill...
å andreas budar på det fina huset... han la 50 000 över igår... åhh så spännande, än vet vi inte om han vunnit det...
men jag ska bo kvar, ha kvar min lgh ett tag te...
sen får vi se.. hur han mår å vad som sker..men jag hoppas ju så in i ... att vi en dag kan bo under samma tak å fortsätta det underbara liv vi började med en gång.
med mkt kärlek, sex, resor, god mat, bra ekonomi. fast med vår underbara hampus som pricken över i.
för vem kan motstå denna fina kille?
å äldre blir han å va tiden går...redan 16 månader när du är 18 kanske du börjar prata.. eller så kommer det sen i höst...
jag vet att jag älskar dem båda, men på olika sätt.. den ena är mannen i mitt liv den ändra är min son...
puss puss
va jag e glad idag...

Inga kommentarer: