lördag 25 juni 2011

Midsommar

Kände redan i torsdags att jag hade en förkylning på g.
Lämnade liten hos dagmamma, iklädd nya fina skjortan... Men så regnade det ju... Synd då de skulle ha en midsommarfest. Men de hade festat till det ändå dagen till ära. Dansat å ätit tårta.
Den em var jag till gryningen, bläää en mår faktiskt inte bra längre när man går därifrån.
En tycker bara att de trycker ner en att man inte gör nog för sitt barn. När det enda man gör är just det.
Såå vi får se efter sommaren hur allt är då.
Usch tvi katten jag vet snart inte ut eller in.
Sitter nu ensam i min lya å snorar å deppar.
Pojkarna är i sandlådan å leker.
Hoppas det går bra.
Imorgon är det en dag utan pappa. Kanske lika bra det.
Jag är redan så j-a trött på han för tillfället. Just för att han itne gillar det å det.
Å gått å små gnällt å hållit på i ett sen han kom hit på to em.
Va fan alla andra e ju glada på midsommar å gillar å vara långledig å umgås med fölk.
Men icke han inte.
Suck...
En e så satans trött å sliten, den här j-a förkylningen tar kål på mej totalt.
Fattar inte varför jag blev drabbad å framför allt var?
Var det hos soc´eller af? eller på stan?
Näää jag stannar nog inne i min lya framöver... Men det vet ju både du å jag att så blir det inte..
Jag kommer ränna ute igen å igen.
Jag älskar människor, det sociala är så viktigt för mej.
Prata skratta skämta å bara mysa med andra ger en livsglädje å energi till max...

Inga kommentarer: