söndag 26 juni 2011

suck

ska de va så här?
ska jag bara finna mej i allt?
min ork? min energi?
borde vi inte dela allt?
vi var 2 som gjorde han..
ändå känner jag mej ensam
å på soc möte sist skulle jag vara glad att han sov hos mej 1 natt.
va fan
är det inte hans skyldighet?
när man inte fått sova 1 hel natt sen april?
vaknat 4-6 ggr varje natt?
älskar hampus så de gör ont.
men vem orkar?
hur ska man reda i detta?
menar nu är det semester å alla längtar för då får de avlastning.
jaha men jag då?
nää jag får slita ont, för dagmamma har semester... öppna förskolan är stängd
fy fan
jag är så sliten
å min förkylning sitter i halsen slår vad om att det är halsfluss
har lite feber, knastrar alvedon
måste orka...
hampus min älskling
jössses att de ska bli så här
trodde aldrig det,
gråter gråter å gråter...
kämpar varje jävla dag
finna meningen med allt

Inga kommentarer: